sâmbătă, 7 septembrie 2013

Cum se calculeaza suprafata (aria) si volumul unei camere?



Cum se calculeaza suprafata (aria) si volumul unei camere?
Cand vrem sa facem anumite lucrari intr-o camera ( de exempu: sa punem parchet, sa zugravim, sa bagam o instalatie de incalzire centrala, etc), avem nevoie sa calculam suprfata (aria) sau volumul unei camere.
Iata cum trebuie sa procedam:
Suprafata unei camere se calculeaza inmultind lungimea (L) ei cu latimea(l) ei,
Ex: L=5m si l=4m
Suprafata =Lxl =5mx4m=20m patrati
Acest lucru e valabil daca vrem sa calculam suprafata  de jos a camerei  sau suprafata tavanului.
Produse evoMAG.roDaca vrem sa calculam suprafata peretilor dintr-o camera, putem proceda astfel:
Masuram lungimea fiecarui perete , le adunam impreuna si inmultim cu inaltimea lor.
Ex: Daca avem lungimea peretilor 5m,4m, 5m, si 4m iar inaltimea lor este 2,5 metri, suprafata peretilor camerei este (5m+4m+5m+4m)x2,5m=18mx2,5m=45 metri patrati
Volumul unei camere se calculeaza astfel:
Inmultim lungimea (L)cu latimea (l) si cu inaltimea (i)
Daca folosim masurile de mai sus avem astfel:
Lxlxi= 5mx4mx2,5m=50 metri cubi



36 de comentarii:

  1. bune informatii. bravo!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-a ajutat extrem de mult. Mersi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Grea e viata daca nu ne placa matematica :))) Multumim

    RăspundețiȘtergere
  4. buna ziua
    cine imi poate determina o suprafata de teren in m2 avand in vedere ca laturile sunt de L84m , si l 0.75m la un capat si l 0.50m.
    va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Aceste informatii m-au ajutat foarte mult [...]

    RăspundețiȘtergere
  6. Lunjimea 27 metri latimea 9metri si inaltimea 4 metri cati metri patrati ? Aceasta e solar (teplita de legume)

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. ma ajuta si pe mine cineva cum da-mi calculez citi metrii patrati am vreau da-mi izolez exteriorul blocului iar mesterul imi spune ca sunt 70 metrii patrati ,dar eu nu cred

    RăspundețiȘtergere
  9. cum sa aflam inaltimea la Volum daca stim lungimea 20cm si latimea 12cm.

    RăspundețiȘtergere
  10. Haaa? Aceste calcule se faceau in scoala generala, zau asa....

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca bucataria mea are L=4m si l=3m, si latimea valului de linoleum este de 2m , cati metri imi trebuie ca sa acopar bucataria ???
    Va rog sa ma ajutati cu un rasp corect. Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  12. lungimea L=11 m si l=8 m ? cati m am ?

    RăspundețiȘtergere
  13. Daca am un perete si vreau sa pun tapet si peretele are lungimea de 3.5 m si inaltimea de 2.5 m cati metri patrati are

    RăspundețiȘtergere
  14. camera care va deveni baie are 260x205 2pereti si 195x205 2pereti, inaltimea 205. cati m2 de faianta sa iau sa acoper aceasta suprafata

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma ajuta si pe mine cineva am lățime 50m si lungime 100 cati metri pătrați am ?

    RăspundețiȘtergere
  16. Lungimea 10 metri,latimea 3 metri ,inaltimea 2

    RăspundețiȘtergere
  17. Bună seara!
    Înălțime 9 m. Lățime 10,lungime 13.cati mp sunt?

    RăspundețiȘtergere
  18. Am o cameră de 4 pe 4 câți m3 am ?

    RăspundețiȘtergere